søndag 20. juni 2010

Vakker kvit Hortensia


Kva med ein bitteliten turkis kopp sterk kaffi på min glasveranda, no på søndagmorgon?? (Eg er no tedrankar då, men fargen "mædsja", og eg har jo ein kaffi & kake-elskar i huset ...)
Men berre sjekk den vakre hortensia'n som eg fekk! Eit gjestepar, som er blitt stamgjester her, kom innom med denne då dei skulle reise, tusen takk igjen!


Og så passa den perfekt i krukka som var mitt siste impulskjøp på det lokale gartneriet....


Det er fleire nye fargar på dei no, "potensiane", som dei gjerne vert kalla her hjå oss! Grunnen til det er at då størsteguten gjekk på jordbrukskulen var dei litt i gartneriet der, potta om bl.a Potentilla og Hortensia. Det kan lett gå i surr med slike fine namn....! Men den rosa vesle potensiaen som eg fekk den gongen, den finnst for alltid i morshjarta....




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...