fredag 20. mai 2011

Som du sår skal du hauste...!

Såtid
Desse klokkene er årvisse, dei mørke er fint sjakkruta. Hugsar ikkje namnet i farten... Klosterklokker? Nei, det er vel kanskje dei store snøklokkene som heiter?

I dag var det fint i hagen og flott vêr til å så! Passe fuktig etter alt regnet i går, mildt og opplett.


Eg har ei litt for stor bot i år..... særleg vart ho stor då eg forstod at han eg brukar å kjøpe plantar med var slutta med den gesjeften! Drivbenk har eg ikkje hatt på mange år, men håpar på å få tak i kålplantar på gartneriet Rebakken, kanskje har dei løk og litt anna diverse også.

Har i allefall fått sådd gulrøtter i dag, litt sommarblomar, div typar reddik og salat, rødbetar og kålrot, ein god begynnelse! Å ha ein grønsakhage er ei velsigning tykkjer eg, så kjekt å kunne fråtse i grønt som ikkje er sprøyta.



Bergblom er ein super ugrasknekkar, ingenting trivst under dei blada.


Ein liten pause, med moldete støvlar, på den gamle benken :o))


Lupin og Matrem bak, kvit Dauvnesle framanfor



Det er fleire som jobbar med frø i dag .....!




Så blei det regn og eg måtte trekke i hus. Det vart ein kopp te frå mi eksklusive nye kanne ( frå The blue door, i Portobello road Notting hill !!) ved sida av nytt Lev Landlig...




Her kan du også sjå PIP bollen som eg fekk hjå bonden til jebbusen min, han er så snill og riktig flink til å kjøpe gåver!! Så no har eg også eit lite innslag av dette populære serviset som eg har beundra hjå så mange i Blogglandia <3



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...