lørdag 14. mai 2011

150 svinaktig gode vener...

Nei det er ikkje facebookvenene mine eg tenkjer på...



Her har eg altså vaska veggane i går...! Sjå kor det skin! bildet vart dårleg, får skulde på bonden som stakk av med det beste kamera. Det er faktisk hans eige og sidan han kosar seg ilag med oskefisen på veteranbil marked i England, måtte han nesten få ha det med..... Kamera var julegåve, det same var turen. Slik kan ein få jula til å vare lenge!


Eg deppa litt, tenkte eg var åleine på garden, men so tok eg ei oppteljing og då var vi altså 150! 20 mødrer, breie over baken (ikkje medrekna meg!!) 70 søte småbarn og 60 rølpete ungdomar, litt av ein bråkete gjeng!




Men her er dei begynnt på formiddagsluren. Først var dei litt redde bråket og vasstrålen, so vart dei veldig interesserte, men til sist gav dei blaffen. Akkurat det er griser ganske flinke til!




Grisen er visst det dyret som kan vekse fortast av alle, av 2 kg kraftfor kan den legge på seg 1 kg kjøt. Desse er begynnt å bli så store at dei neste veke skal vekk frå mora og greie seg sjølve.




Ho er faktisk byrja å gle seg til å bli fri dei no, kan vi ane eit lite smil i det grønaktige lyset?




















LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...