onsdag 21. desember 2011

Broderte juledukar

Dette er duken som mi kjære svigermor broderte då gutane hennar var små.... fire gutar som på duken!

I kvit lin, brodert på femtitalet. Påtegna dukar med tråd kunne bestillast i "Utstyrsmagasinet" 

Bonden min broderte samstundes litt av dukmotivet på denne brikka, ca 10 år gamal... flink alt då!!

Tantearv, på lysgrå lin. Har ikkje lika denne så godt, men den vinn seg... som så mangt anna gamalt!

Ei ganske søt kyrkje då --   Kristorn motiv er mest obligatorisk.


Dei gamle dukane har ofte ein fin blondeavslutning

-og kan gjerne liggja oppi eit grovt trau

Dette er den einaste juleduken eg sjølv har brodert, og det fordi eg fekk den, såvidt påbegynnt.....
" du so e so flinke te å sy!  du gjere ferdige denna sjøl du..."
 Detta var ikkje heilt mi greie, eg lika betre røffare ting, men den vart no ferdig langt om lenge...!

Fuglane var i ein noko  ubestemmeleg utomlandsk rase, så eg laut sy dei om til nordiske dompapar!

Då tek eg ferie frå bloggen, Auds Cottages & Paint seier
GLEDELEG JOL 
 så treffest vi kan henda att i det nye året!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...