lørdag 26. februar 2011

Kunstnaren Alv Nyland 100 år

Dette året er det 100 år sidan Nyland var fødd. Han budde her i bygda og levde heile livet av kunsten sin. Dette trykket heng i stova vår og eg er veldig glad i det. Her er dei små gamle husa plasserte godt i landskapet ved Bergheimsvatnet, ein apal, eller ein hegg blømer nedom stova.

Det vert no planlagd ei minne utstilling, som skal opne i pinsa, på Nordfjord folkemusèum. Det skal bli spennande å sjå kor mange bilder ein greier samla. Det vert nok mest oljemåleri.

Tek med nokre andre bilete frå lokale kunstnarar som eg set pris på.

Oljemåling på ei gamal grov fjøl, litt av fjøla er synleg i bildet. Av Petter Eide, og motivet er frå Øvredalen på Egge.
Petter Eide er "ungkar og spelemann" og ein kulturperson av dimensjon. Etterkvart ein eldre kar, men aktiv felespelar og målar gode bilder.

Pella Giil si eplegrein i bløming. Eg som vaks opp i ein eplehage kan nesten kjenna den søtlege angen frå bildet... Pella var ei fargerik dame som eg minnest med glede. Vi var ei lita gruppe som gjekk hjå ho ein heil vinter og måla, vi hadde det festleg, og lærde mykje.

Nyperoser har eg eit godt forhold til..... har prøvd å plante dei her fleire gonger, utan å lukkast, dei likar nok ikkje trekken frå brèen.
På veg til sjøen i barndomslandet passerte vi ein lang høg hekk bugnande av nydelege vill roser.
Denne akvarellen har Jorunn Vereide laga, ein allsidig og dyktig kunstnar, også med olje eller tekstil i meir moderne uttrykk.

Eg er svak for gamle hus.... og sluttar av med Fitje støylen av Ståle Fitje. Han er lærar og har nok lærd mange å bli glad i tegning og måling! Syng vakkert gjer han også, attåt sitt gitarspel.






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...