fredag 7. mai 2010

SNØNIPA ein tidleg morgon

I dag kjem eit gamalt innlegg, men utsikta er den same...!!!

Trur ikkje mange har eit slikt utsyn frå si seng....! Vakna litt før seks i dag, slik såg det ut då eg snøgt gnei søvnen ut or augo.... friskt i eit par kuldegrader, men så nydeleg med sola nettopp komen på Snønipa, eg måtte berre hente kameraet. Fekk nokre bra bilder, har prøvd dette morgonmotivet før utan å lukkast heilt med lyset. Men i dag: jippi! Ein liten månesigd hang faktisk også over fjellet, men er ikkje godt synleg på dette bildet ettersom han gøymer seg litt i furua.
Min kjære bonde vakna og lurte på kva eg dreiv med, så ville han låne apparatet og laga eit bilde av meg ved vindauget, han er jo betre til å ta bilde enn eg, så det vart bra... såg faktisk nesten slank ut i morgonlyset! Men ikkje sømeleg å leggja det ut her nei!!
Eg vart kald og det var deilig å varme seg med han under den store gode dyna vår, og nyte synet av sola som erobra brèen meir og meir.
Sterkt innzzzoma her, mest som eit vakkert måleri. (Har nok ikkje fått den så fin med pensel nokon gong nei..) Snønipa ligg der alltid så lokkande... skal tru om eg kjem meg dit ein gong til? Ho er nok eit utfordrande turmål, vel 1800 moh, høgaste toppen på Myklebustbrèen. Men svært mange besøker henne, både om våren på ski og sumarstid til beins.
I dag vert det ialle fall ein nydeleg dag, og det er så bra at det er nok av ute-arbeidsoppgåver på garden no!
Kan ikkje sitje her i go`vêret og tulle med bloggen lenger.......! Må kome meg ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...