onsdag 15. september 2010

I det gule hjørnet

Denne stolen er frå mine besteforeldre sin husmannsplass. Den var nok trekvit då eg fekk den i min pure ungdom. Men eg var alt då flittig med målarkosten...... No er den ganske sliten og litt fint krakkelert. Storebror snikkerte eit skrivebord til meg og møblar elles laga eg sjølv av fruktkasser. Alt, saman med senga, vart måla i denne ganske friske gulfargen, og eg hugsar at eg var veldig fornøgd med rommet mitt!

Eg har slite litt med å finna ein egna stad til min kjære stol, den har levd eit veldig omflakkande liv sidan den forlet det vesle skrå-rommet mitt, ikkje funne seg skikkeleg til rette nokon stad. Gult er liksom ikkje heilt så kult nett no.....
Men då eg såg etter ein stad for Calamondin (Sitron/appelsin) -treet, løyste saka seg! Og det er blitt slikt eit kjekt lite gult hjørne på glasverandaen. Blomsterpotta der har sin eigen historie...den har eg blogga før eingong!


Med bonden, som er fasinert av glas, fekk eg denne fine flower power vasen til jebbusen, også i gulfargar. Det er designar Maud G Bugge v Hadeland Glasverk som har prøvd seg på den gamle Millefiori teknikken innan glasblåsarkunsten. Millefiori betyr tusen blomster.

Frå før har vi nokre Venezianske glaskuler i Millefiori, som vi kjøpte i Firenze.

Sidan vi er i det gule hjørnet slenger eg like godt på eit par sitroner også, sunt og så godt!!







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...