torsdag 5. mars 2015

Møbeltapetisering

Vi har hatt eit prosjekt gåande i det siste.... eit felles prosjekt, bonden og eg! Stolen som onkel og "Snikkar Anders`n" har laga har endeleg fått farge og stoff. Bonden gjekk på tapetiseringskurs ein gong og har trekt om diverse møblar sidan det.
Eg har trødd til med målinga, samt sying av pyntesnorer, slik eg eingong lærde i far min sin verkstad, og som den sjølvsikre Enok i "Anno" seier: Dette kan eg!!


Tverrgåande fjører i sete og rygg frå ein kassert lenestol, og skum av god kvalitet, så vart det bra.

Handalag og godt verktøy attåt! "Blyanten" har magnet i enden og held stiften på plass mens ein bankar.




Med pyntesnorer framme og pynteknappar bak,  vart det nesten profft...!

Ferdig med vårt "Mesterstykke"! og stolen er kjempegod å sitje i!


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...