lørdag 20. mars 2010

Ein merkedag!

Tenk i dag, etter ein månad med forsiktig blogging, har eg fått min første offisielle følgjar!!!! Eg vart så glad, takk at du gad å registrere deg! Fleire har sagt at dei følgjer meg, men det er no så styr med den registreringen...
Så no må eg verkeleg skjerpe meg....!

Det er så herleg at det er blitt mildvêr no. Klart litt syt med rasfarlege vegar, men det er vel snart nedkome det meste som låg laust. Borte i Vora kom det eit kjempebreitt snøras her hin dagen, eg fann sjølvsagt ikkje fotoapparatet i tide, nesten halve fjellet innover kom i ein gong, eit flott syn! Håpar det ikkje var hjortar eller andre dyr nedanfor der.... Nei, folk er det ikkje bortom vatnet.

De påskegjestene kan ta det heilt med ro, no er det fullt med vatn i bekken igjen! Så i hyttene kan det både dusjast og vaskast kle og alt!! Her i huset er det sikkert lenge til dei frosne røra tinar oppigjen, men vi tek til å bli vane med "campinglivet" no, eg er begynnt å bere vasskanna på hovudet....! slik vi ser det frå andre land, så no vert eg skikkeleg bratt i nakken! Tenkjer på dei mange i verden som kanskje må gå fleire timar etter vatn.... vi bur trass alt på ei veldig gunstig breddegrad!
God helg! helsing her ifrå mi krå i verda.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...